مقایسه اعضای خانواده S22 سامسونگ [S22/S22Plus/S22Ultra]
وبلاگی از جنس محتوا
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 46
:: باردید دیروز : 100
:: بازدید هفته : 147
:: بازدید ماه : 146
:: بازدید سال : 415
:: بازدید کلی : 1317
مقایسه اعضای خانواده S22 سامسونگ [S22/S22Plus/S22Ultra]

در اولین رویداد Unpacked سامسونگ که مهم ترین رویداد این شرکت نیز محسوب می شود، شاهد معرفی خانواده گلکسی اس 22 سامسونگ با سه عضو گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا هستیم. حال در این مقاله قصد داریم اعضای این خانواده را با یکدیگر مقایسه کنیم. در ادامه با وبلاگ من و تو همراه باشید.

امسال کره ای ها رویداد Galaxy Unpacked را یک ماه دیرتر از سال گذشته برگزار کردند و سامسونگ از خانواده سه گانه Galaxy S22 رونمایی کرد. در این سری، گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس شباهت های زیادی با هم دارند، اما گلکسی اس 22 اولترا به عنوان یکی از پرچمداران سامسونگ، مسلما تفاوت های بیشتری نسبت به برادران خود دارد.

در واقع با S Pen Galaxy S22Ultra می توان این گوشی را دنباله ای بر سری نوت دانست که طرفداران سامسونگ از حدود دو سال پیش در انتظار آن بودند. تفاوت این گوشی با گلکسی اس 22 با گلکسی اس 22 پلاس نه تنها از نظر طراحی و ظاهر، بلکه به دلیل وجود محفظه مخصوص در داخل خود گوشی برای قرار دادن قلم اس پن است.

لازم به ذکر است که پرچمدار امسال سامسونگ نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته است. در ادامه به مقایسه گلکسی اس 22 با گلکسی اس 22 اولترا، مقایسه گلکسی اس 22 با گلکسی اس 22 پلاس و مقایسه گلکسی اس 22 پلاس با گلکسی اس 22 اولترا با جزئیات بیشتر می پردازیم. با تکراتو همراه باشید.

فرق گلکسی S22 با : در این قسمت ابتدا گلکسی اس 22 را با گلکسی اس 22 پلاس مقایسه می کنیم. با توجه به طراحی و ساخت این دو گوشی متوجه می شویم که گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس از نظر ظاهر و طراحی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و تنها تفاوت در ابعاد صفحه نمایش، وزن و ابعاد آن است. تلفن. با این حال گلکسی S22Ultra نه تنها از نظر اندازه صفحه نمایش، وزن و ابعاد گوشی، بلکه از نظر ظاهری نیز بسیار متفاوت است.

ابعاد گلکسی اس 22 7.6 در 146 در 70.6 میلی متر و وزن آن 168 گرم است. اما گلکسی اس 22 پلاس بزرگتر و ابعاد آن 7.6 در 157.4 در 75.8 میلی متر است و وزن این گوشی از برادر کوچکترش بیشتر و 196 گرم است. گلکسی اس 22 اولترا با ابعاد 8.9 در 163.3 در 77.9 میلی متر و وزن 229 گرم بزرگترین و سنگین ترین عضو این خانواده است.

اگر بخواهیم صفحه نمایش این گوشی ها را با هم مقایسه کنیم، نسخه اولترا دارای صفحه نمایش خمیده با ابعاد 6.8 اینچ است که دقیقاً هم اندازه صفحه نمایش گلکسی اس 21 اولترا است. S22 Plus دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی و S22 دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی است.

گلکسی S22 گلکسی S22Plus گلکسی S22Ultra
ابعاد گوشی 7.6×146×70.6 میلی‌متر 7.6× 157.4× 75.8 میلی‌متر 8.9× 163.3× 77.9 میلی‌متر
سایز نمایشگر 6.1 اینچ 6.6 اینچ 6.8 اینچ
وزن 168 گرم 196 گرم 229 گرم

همانطور که قبلا در مقایسه گلکسی اس 22 با گلکسی اس 22 پلاس اشاره کردیم، ظاهر این دو گوشی بسیار شبیه به هم است. دوربین های سه گانه این دو محصول به صورت عمودی در گوشه گوشی قرار گرفته اند. (برای بزرگنمایی تصاویر روی آنها کلیک کنید)

ماژول های این دوربین در یک صفحه فلزی متناسب با بدنه تعبیه شده اند. سامسونگ از چنین زبان طراحی به عنوان Contour Cut یاد می کند. این بیرون زدگی ماژول ها همچنان باعث لیز خوردن گوشی روی سطوح صاف می شود اما در عین حال زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

پنل پشتی این گوشی نور کمی را منعکس می کند و به کمک روکش مات و نرم خود تجربه ای خوشایند را در اختیار کاربر قرار می دهد و اثر انگشت و لکه را نشان نمی دهد. قاب سمت راست گوشی محلی برای دکمه پاور و تنظیم صدا است در حالی که در قاب سمت چپ پورتی وجود ندارد.

در قاب بالایی میکروفون دیده می شود و در فریم پایین پورت شارژ USB C و درگاه سیم کارت را مشاهده می کنیم. این دو گوشی دارای رنگ های سفید، مشکی، صورتی و سبز هستند.

حال به سراغ طراحی S22 Ultra می رویم. چهار دوربین این گوشی به شکل حرف P انگلیسی در سمت راست قرار گرفته اند و هر کدام دارای برآمدگی هستند که گوشی را روی سطوح صاف لیز می کند. نکته ای که در اینجا برجسته می شود این است که دوربین ها مانند S21 Ultra داخل یک قاب فلزی قرار نمی گیرند. این گوشی نیز مانند برادران خود دارای دکمه پاور و کنترل صدا در قاب سمت راست خود است و در قاب سمت چپ هیچ پورتی وجود ندارد. (برای بزرگنمایی تصاویر روی آنها کلیک کنید)

در قاب بالایی یک میکروفون و در قاب پایینی، وجود پورت شارژ USB C، میکروفون، اسلات سیم کارت و اسلات اختصاصی S-Pen سامسونگ در سمت چپ را می بینیم. این گوشی دارای رنگ های سفید، مشکی و شرابی می باشد.

در نهایت تمامی اعضای این خانواده از حسگر اثرانگشت اولتراسونیک کوالکام بهره می برند که دقت و سرعت بالایی دارد. همچنین سری S22 دارای گواهی IP68 می باشد که به این معنی است که در عمق 1.5 متری تا 30 دقیقه دوام می آورند.

 

منبع: 91mobiles


تعداد بازدید از این مطلب: 97
موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : سهراب مجدی
تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1402
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
آخرین مقالات فوری و مهم مربوط به سیاست، ورزش، اقتصاد، سینما، قیمت ها و اخبار ویدئویی را در اینجا دنبال کنید.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید